31 grudnia 2015

Urodziny Daisy!

Dziś jest Sylwester, a więc też są urodzinki Daisulki. Tak, około 23:00 zaczęły rodzić się te małe 3 szczyle :D Na świat przyszły trzy szczeniaki, ale jeden urodził się martwy. Pierwszy urodził się brat Daisy Max (chyba tak ma na imię), druga Daisulka, a trzeci zdechły szczeniak. Zbytnio nie wiem co się działo, kiedy były szczeniaczkami, nie mam też zdjęć z tego okresu (teraz o nie walczę, ale prawdopodobnie usunęły się). Dopiero o istnieniu Daisy dowiedziałam się kiedy mój tata wszedł do domu z 4-miesięczniakiem <3 Dopiero od tego momentu (3.05) zaczęły się sesje. Na początku Daisy nie przeszkadzało cykanie zdjęć, w przeciwieństwie do teraz :) Historia Daisy już jest na moim blogu, więc zapraszam do czytania. 
Na szczęście Daisy nie boi się petard, bo wtedy jej dzień byłby dla niej koszmarem. Zobaczymy w tym roku :P

Jeśli chodzi o "imprezę" to będzie ona w styczniu, bo Oliwia jest w Anglii, a Gaja miała urodziny 19.12, więc chcemy zrobić im wspólne urodzinki. Będą torty, prezenty, poczęstunki (w postaci kurzych łapek) itp. Jak już chyba wspominałam Oliwia kupuje prezenty Daisy, a ja Gaji do wyznaczonej tam kwoty. I oczywiście kupimy jakieś małe coś swoim psiakom :)

Dzisiejszy dzień spróbuję dobrze wykorzystać, żeby Daisy się "ucieszyła" . Mam w planach iść do lasu z Gają :) 

Życzę Wam udanego, CICHEGO Sylwestra i szczęśliwego Nowego roku :* A Daisulce życzę: zdrowia, grzeczności, kosteczek, łagodności i (no nie wiem) wszystkiego! ;*

A tutaj przygotowałam taki filmik urodzinowy że zdjęć które znalazłam ;) Zapraszam do oglądania :D  

6 komentarzy: