24 grudnia 2015

Moja Organizacja!

Postu świątecznego nie było (ale będzie) więc na początku chciałam życzyć Wam Wesołych i Spokojnych Świąt i szczęśliwego, cichego nowego roku :* (nie jestem dobra w składaniu życzeń)Przejdźmy do posta...
Moja organizacja nie najlepsza, ale się staram, żebym miałam wszystko co dotyczy Daisy poukładane w konkretnym miejscu. Pokażę Wam kilka moich w miarę zorganizowanych rzeczy. A więc...

Długi czas prowadziłam zwykły zeszyt organizacyjny. Panował w nim niezły bałagan, było tam wszystko po kolei. Postanowiłam kupić zeszyt z kolorowymi zakładkami, każdy kolor do czegoś innego. Kupiłam zeszyt z pięcioma kolorami: żółtym, różowym, niebieskim, zielonym i pomarańczowym. 

na zdjęciu słabo widać łapkę



Jeszcze pozaznaczałam niektóre rzeczy karteczkami



Kolor żółty zatytułowałam ''Wszystko''. Szczerze mówiąc nie miałam pomysłu jak to nazwać, więc tak zostało. Są tam między innymi: lista zakupów, przepisy, internetowe sklepy zoologiczne, potrzebne rzeczy na edukacyjne spacery itp.




Kolor różowy to sztuczki i wszystko z nimi związane. Do tematu sztuczek miał być kolor niebieski, ale się zagapiłam i napisałam ''Sztuczki'' w różowej zakładce. A więc, są tu wypisane wszystkie sztuczki jakie Daisy potrafi, jakich sztuczek się uczymy, jakie mamy w planach do nauczenia i ''poradnik'' jak daną komendę nauczyć.



Kolor niebieski - czyli sporty. Z Daisy ćwiczymy tylko (amatorsko) agility i bikejoring. I właśnie mam takie dwie zakładki. Są tam osiągnięcia, co trzeba naprawić itp.


Kolor zielony to Postępy, czyli krótkie notki opisujące Daisy postępy np. w sztuczce ''poproś''. 



A kolor pomarańczowy to temat Bloga i powiązanych z nim rzeczy. Tak skojarzył mi się ten kolor z blogiem. Są tu pomysły na posty, napisane na ''brudno'' notki, które potem poprawiam i publikuję. A w drugiej części mam Wyzwania, które są powiązane z blogowaniem. 




Wspomniany na początku zeszyt też używam, ale rzadko. Kiedyś prowadziłam coś w stylu ''Daisy pamiętnika''. Opisywałam w nim co się działo na spacerze danego dnia itp. 
zwykły zeszyt





Kolejną rzeczą jest Daisy folder, w którym trzymam wszystko z nią związane. Głównie są to zdjęcia :) Jest też folder na foldery i są tam prace z Gimp'a, inne zdjęcia dot. Daisy i filmiki.






Daisy rzeczy trzymam w kilku różnych pudełkach:
Największy - trzymam tam smakołyki. Zazwyczaj mam ich najwięcej i ledwo mi się tam mieszczą. Jest tam też pasta do zębów i szczoteczka. 

W kolejnym pudle trzymam Daisy wszelkie akcesoria, czyli szampon, drugi bidon, opakowania po smaczkach i ulotki itp. Czyli największy bałagan. Ogólnie są tu rzeczy, które nie są potrzebne na co dzień.


W kolejnym niedużym pudełku znajdują się zabawki. 

A w ostatnim pudełku przechowuję Daisy smycze, obroże, szelki i chustki. Smycz Flexi się tam nie mieści, więc leży na pudełku.


Wszystkie pudełka :)



Do mojej organizacji mogę jeszcze zaliczyć 3 aplikacje, przydatne podczas posiadania psa. 

1. Pet Planner - można tam sobie wyznaczyć daty szczepień, zakropleń przeciwko kleszczom, wystawy itp. Jest tam też książka telefoniczna, gdzie można zapisać numery psiarzy i jest tu lista zakupów. Podając datę urodzenia psa lub innego zwierzaka dokładnie jest podane co do dnia jego wiek. Ją też wykresy wagi, zdjęcia itd





2. Notatki - zapisuję tam np. sztuczki kiedy chcę poćwiczyć z Daisy na dworze, hasła do bloga, poczty itp.
3. Photo Grid - apka do obróbki zdjęć, robienia slajdów z muzyką, siatek. Jest wiele możliwości.



I tak wygląda moja organizacja związana z wszystkim co dotycz Daisulki. 
Pozdrawiamy :*

5 komentarzy:

  1. Super post i pomysł z zeszytem!
    Zapraszam do siebie
    http://psiasfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz przepiękny charakter pisma, ja również chciałabym tak pisać. Naucz mnie! :D

    U nas niestety organizacja jak nie było, tak nie ma, niestety mimo moich wszelkich starań mało co idzie tak, jak powinno. Jednakże na pewno skorzystamy z chociażby kilku Waszych rad, na pewno się przydadzą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę '' ładniej'' jak mi się chcę :D Bardzo cieszę się że ktoś zainteresował się moja radą :O dzięki, pozdrawiam

      Usuń
  3. Organizacja pierwsza klasa! Ja również staram się organizować moje rzeczy ale nie zawsze mi to wychodzi ;) Jednak gdy widzę tak zorganizowane życie, to dostaję kopa motywacji! Bardzo fajny post, pozdrawiamy! ♥ http://przygodylilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń