14 listopada 2015

Top 10! Moje ulubione rasy psów!

Jak wiecie kocham duże rasy, ale znajdą się też dwa małe pieski. Trudno mi było, ale udało mi się wybrać 10 ras. Wiem, że już wielu bloggerów przedstawiało swoją listę ulubionych ras, ale ja już dawno napisałam ten post kiedy było mało takich postów :) 
Zapraszam ;)

1. Border Collie- najbardziej podobają mi się blue merle. Są mądre, posłuszne i potrzebują dużo ruchu. Mają śliczną sierść i nadają się do wielu sportów.


 2. Owczarek niemiecki- najlepiej długowłosy. Są posłuszne i wierne, dobrze się szkolą. Mam w połowie owczarka i wiem jakie mogą być w danej sytuacji. 

3. Wyżeł weimarski krótkowłosy- są piękne, posłuszne i mają śliczne oczy. Bardzo szybko się uczą. Spodobały mi się przez kanał na YouTube i blog Piesologia.

4. Dog niemiecki- jak już wspominałam uwielbiam ogromne psy. Bardzo podoba mi się ich postawa, wygląd i w ogóle wszystko. 

5. Welsh Corg Cardigan- moja ulubiona mała rasa. Są prześlicze. Głowę mają jak owczarki, a tułów jak jamniki. Mi się tak ta rasa skojarzyła :) Głównie podobają mi się blue merle

6. Dog argentyjski- uwielbiam rasy ''agresywne''. Mają takie nieprzewidywalne pyski. Dogi podobają mi się z tego względu, że są śnieżnobiałe, nieprzewidywalne i obronne. Z takim psem da się czuć bezpiecznie.

7. Labrador- są przyjacielskie, łatwo się szkolą, są zabawne i żywiołowe. Najbardziej podobają mi się czarne. 

8. Beagle- kiedy mają szczupłą sylwetkę wyglądają ślicznie. Są łagodne, przyjacielskie i ruchliwe. Podoba mi się nich te słodkie wycie.

9. Bullterier- kiedy byłam mała nienawidziłam tej rasy. Uważałam, że mają ohydne ''trójkątne'' pyski. A teraz... trafiły do mojej listy Top 10 :) Jeszcze niedawno były mi obojętne, ale spotkałam pewien blog o bullterierce i je polubiłam (Klik).


10. Husky- łagodne, żywiołowe psy. Wadą tej rasy jest nadmierne linienie i chęć pogoni. Trzeba go dobrze wyszkolić, żeby nie uciekał, ale po za tymi dwoma wadami są śliczne i przyjacielskie.

2 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam bordery, a co do bullterierów, to jak byłam młodsza również ich nie lubiłam, a teraz bardzo mi się podobają. Na razie posiadam suczkę, która ma w sobie coś z corgi, a następnym planowanym psem jest właśnie border collie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę mamy podobny guścik :D Tylko ja zamiast bulteriera dałabym Shiba i zamiast doga argentyńskiego pekinczyka

    OdpowiedzUsuń