22 marca 2016

Recenzja saszetki na smakołyki Trixie Activity Bag!


W ferie kupiłam saszetkę Trixie Activity Bag, więc testowałam ją około 5 tygodni. Używam ją prawie codziennie. Kupiłam saszetkę że względu na jej poreczność i estetyczność. Kosztowała 18.90 zł w moim zoologicznym. 
Na internecie widziałam, że ona ma z przodu kółeczko i kieszonkę na woreczki zamykaną na zamek. Niestety do sklepu przyszły trochę inne różniące się dwoma elementami. Moja nie ma tych rzeczy wymienionych powyżej. 


Wygląd - saszetka na pasie wygląda ładnie, estetycznie i profesjonalnie. Jak widać ja mam kolor czarny, a dostępne są jeszcze bordowe i niebieskie. Z boku ma dwie kieszonki na kliker, woreczki, lizawkę, gwizdek itp. Z tyłu ma małą kieszonkę na zamek. Saszetka jest bardzo pojemna.

Materiał - saszetka jest wykonana z 100% nylonu. W miarę łatwo się brudzi, ale zarazem bardzo łatwo czyści. Wystarczy przetrzeć zwilżoną szmatką. Materiał nie pochłania zapachów. W pralce należy prać w temperaturze 30°C.

Kieszonki - są one po dwóch stronach i z tyłu. Kieszonka (teraz znowu będę się powtarzać ;p) na rzep służy do trzymania lizawki, ale wiadomo, że nie każdy ma. Ja trzymam tam kliker i woreczek. Po drugiej stronie kieszonka jest na woreczki i kliker, a tam mam lizawkę. Dlatego mam na odwrót, bo moja kieszeń na rzep jest mniejsza i lizawka się tam nie mieści, a Oliwi tak. W małej kieszonce trzymam gwizdek, bo w pozostałych mógłby wypaść kiedy biegnę. 



Mocowanie do paska - i na początku z tym był problem. Rzep nie jest bardzo wytrzymały i myslałyśmy, że gdy będziemy biegnąc zaraz saszetka odpadnie. O dziwo nie. Rzep jest dość wytrzymały, ale kiedy biegnę i tak wolę ją trzymać. Raz saszetka mi odpadła, ale słabo ją zapiełam. Niby się nie odpina, ale i tak wątpię, że wytrzyma rok. Do saszetki był dołączony rozciągliwy sznurek do zamocowania, ale nigdy go nie użyłam. 

Podsumowując :

Wygląd - ★ ★ ★  
Materiał - ★ ★ ★  
Kieszonki - ★ ★ ★  
Mocowanie - ★ ★ 

Saszetka Trixie Activity Bag według mnie to bardzo dobry produkt. Estetyczna, wielofunkcyjna torebka na smakołyki bardzo dobrze się sprawdza. Używam ją dosyć często i nawet nitka nie odstaje. Dobrze, starannie wykonana, spełniająca swoją funkcję. Nie przeszkadza mi to, że kieszonka na lizawkę jest za mała. 
Naprawdę Polecam ;D

6 komentarzy:

  1. Hm, może ten model jest bardziej wytrzymały - bo my miałyśmy właśnie tę saszetkę z kieszonką na zamek itd., o której wspomniałaś, i dość szybko nam się popruła :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna jak za taką cenę :)
    Ja od dłuższego czasu poszukuję jakiejś w miarę taniej saszetki, żeby nie było mi szkoda, gdy się pobrudzi, czy zniszczy zbyt szybko, ale jakoś nie mogę się zdecydować :P
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam torebkę z tej firmy jednak droższą i moim zdaniem o wiele lepiej wykonaną.
    Jest ona zamykana na magnes wszyty pod materiałem, jest bardzo pojemna i ma klips do wsunięcia na spodnie/kieszeń. Wydałam jakieś 35 zł, a mam porządną ładną torebkę :p
    Jednak każda saszetka na psie jedzonko jest fajna! :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, jednak ja chyba skusiłabym się bardziej na nerkę :). Miałam kiedyś taką boczną i nie była zbyt wygodna.

    OdpowiedzUsuń