31 października 2015

Top 5! Psia szafa!

Dziś pokażę Wam pięć akcesorii psiej szafy Daisy.




1. Smycz Flexi- nie będę się tu rozpisywać, bo recenzja jest tutaj:Klik. W skrócie mówiąc to moja ulubiona smycz. Jest trochę nie wygodna, więc czasem noszę zwykłą. Do niej mam przyczepiony kaganiec i saszetkę na smaczki, gwizdek i kliker.




2. Obroża Patento Pet- recenzja też jest na moim blogu: Klik. Bardzo dobra obroża, tylko jej minusem jest to, że (jak widać na zdjęciu) gumki pękają i rączka się nie chowa. Do niej mam przyszyte odblaski z imieniem, numerem telefonu i adresem i oprócz tego mam przypiętą adresówkę.





3. Szelki- mój najnowszy zakup z którego jestem na prawdę zadowolona. Recenzja: Klik. Do nich mam przyczepioną adresówkę.




4. Smycz przepinana- niestety niebieska, ale nie ja kupowałam. Jest wygodna i często używam ją w zimne dni.




5. Obroża zaciskowa- coś lepszego niż kolczatka. Niby poddusza psa, ale od razu rozluźnia się nie wyrządzając psu większej krzywdy. Bardzo fajna i tania.



Do szelek (czasem do obroży) Daisy zakładam chustki, takie jak na zdjęciu. Niebieskie zakładam zazwyczaj wtedy, kiedy biorę niebieską smycz. Gdyby nie było widać jest tu chustka czerwona, błękitna i ciemnogranatowa.




3 komentarze:

  1. Widzę że gustujecie w czerwonym :D
    http://psiejperspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko czerwone? ;-)
    My większość akcesoriów mamy w turkusie!

    OdpowiedzUsuń