25 października 2015

Porównanie lizawek: Trixie vs Planet Pet

W końcu otworzyłam lizawkę z Trixie, bo z Planet Pet mi się już skończyła. Otworzyłam ją już jakiś czas temu i nareszcie mogę się o nich trochę wypowiedzieć. Po pierwsze cena. Lizawka z Planet Pet kosztowała 12,80zł za 50ml, a z Trixie 8,90zł za 45ml. Nie chciałam kupować te z Planet Pet, ale od miesiąca szukałam w każdym zoologicznym lizawki z Trixie i nigdzie nie było, wreszcie do jednego sklepu przyszły te z Planet Pet i ją wzięłam, bo wiedziałam, że z Trixie już prawdopodobnie nie będzie. Po dwóch tygodniach, kiedy kończyła mi się lizawka z Palnet Pet, do zoologicznego w Realu przyszły z Trixie no i ją kupiłam. Coś, czym lizawka z Trixie jest lepsza od Planet Pet jest to, że ma nieokreślony termin przydatności, a lizawka z Planet Pet ma 2 tygodnie po otwarciu. Jeśli chodzi o smak, to obie smakowały Daisy, ale ta z Trixie bardziej przypadła jej do gustu, bo tą drugą często polizała raz i już nie chciała. Lizawka z Planet Pet jest o smaku wołowiny, a z Trixie łososia. Sos z lizawki Planet Pet był rzadki, a z Trixie bardzie gęsty. To, że sos lizawki z Planet Pet jest rzadki to niezbyt dobrze, bo lizawka na krócej starcza. Składy mają podobne i nie są najgorsze. 












Podsumowywujac:

Plusy lizawki z Trixie:
+  jest w miarę tania
+ ma dobry skład
+ sos ma gęstą konsystencję 
+ długi termin przydatności

Minusy lizawki z Trixie:
- rzadko spotykana w sklepach zoologicznych (najlepiej kupwoać na internecie)

Plusy lizawki z Planet Pet
+ ma dobry skład

Minusy lizawki z Planet Pet
- droga cena
- sos na rzadką konsystencję 
- krótki termin przydatności
- rzadko spotykana w zoologicznych


2 komentarze:

  1. No nie wiem, krótki termin przydatności raczej dobrze świadczy o produkcie, mówi na o małej ilości konserwantów [ najczęściej chemicznych] których, staram się unikać w diecie Ventyla

    OdpowiedzUsuń