31 grudnia 2016

Daisy 3rd birthday!

Dokładnie dzisiaj Daisy kończy swoje trzecie urodziny. Nie mogę uwierzyc, że to tak szybko minęło. Dopiero ją dostałam, dopiero uczyłam jej pierwszych komend, a teraz jest to w pełni dorosła suka (lecz jej zachowanie na to nie wskazuje). Przez ten czas wiele osiągnełyśmy. Wkręciłam się w kynologię, trochę się zmieniłam, poprawiłam zdolności fotograficzne i wiele innych rzeczy, a to wszystko dzięki Daisy. Przez te trzy lata nauczyłam Daisy różnych sztuczek, spróbowałyśmy wszelakich sportów takich jak Agility, Obedience. Bikejoring, także polowania, posłuszeństwa i troszkę IPO. Przez ten czas miałyśmy swoje wzloty i upadki, ale mam nadzieję, że najgorsze za nami.



Jeśli chodzi o prezenty urodzinowe to pokarzę je w haulu, który pojawi się jakoś w drugiej połowie stycznia.
No i tradycyjnie filmik urodzinowy. Szczerze mówiąc nie miałam na niego komplenie czasu, więc to co udało mi się nagrac to jest. Mam nadzieję, że następny wyjdzie lepiej. Ale ogólnie Zapraszam do obejrzenia, zostawienia łapki i zasubskrybowania kanału :D


2 komentarze: