15 września 2016

Kompilacja najlepszych min Daisy!

Chyba każdy, kto fotografuje zwierzęta wie, że zdjęcia zazwyczaj nie wychodzą za pierwszym razem. Zawsze albo zwierzę się ruszy, albo coś się zamarze, albo brzydkie tło, albo złe światło, albo ktoś wejdzie w kadr... Tych powodów można wymieniać w nieskończoność. Ale w tym poście chodzi mi o śmieszne miny jakie zwierzę zrobi, że czasem tych zdjęć nigdzie się nie publikujemy.
Myślę że pokazanie wam śmiesznych min Daisy wraz z zabawnymi kategoriami i tytułami to dobry pomysł na post.

1. Psychopata:


2. Szczur:



3. Zdziwienie:





4. "Nie bij!"


5. "Pszczoła!!! "




6. Ćpun:


7. ''Ale reZi...''


8. ''Przestań mi robic zdjęcia!!!''



9. ''Ona mnie zaraz ugryzie''



10. ''Przepraszam''


11. Bez komentarza...



Wilk




DevilDog

I to byłyby wszystkie najśmieszniejsze miny, jakie udało mi się uwiecznic. Gdybym miała lepszy aparat z pewnością byłoby ich więcej i jeszcze lepsze. Trudno było mi przypasowac zdjęcia do kategorii a jeszcze gorzej było z nazwami. Ale mam nadzieję, że wam się podobał taki zdjęciowy post.
Piszcie jakie miny były według Was najlepsze.
Pozdrawiamy N&D

1 komentarz: