19 kwietnia 2016

Rok na blogspot! 19.04


Dokładnie dzisiaj mija rok, odkąd pojawił się pierwszy post na moim blogu. Bardzo szybko to minęło i w tak nie wiele czasu tyle się zmieniło. Pewnie niewiele z Was jest ze mną od samego początku, ale i nazwa się zmieniła, wielokrotnie wygląd, ale też zaczęły pojawiać się lepsze zdjęcia, więcej tekstu w postach i stały się ciekawsze. Wiem, że u każdego początki były podobne, czyli kilka linijek tekstu, słabej jakości zdjęcia itd...

Przez ten rok zdobyłam ponad 6 tysięcy wyświetleń, 19 obserwatorów i ponad 150 komentarzy łącznie! Nie spodziewałam się, takich liczb. Dla innych to mało, ale dla mnie to niezły wynik.

Możecie przeczytać moje stare posty (zakładka Spis Treści) i porównać jak to wszystko się pozmieniało. Jestem tego świadoma, że każdy ma podobnie i posty z przed kilku miesięcy, lat najchętniej by usunął, bo wydają mu się żenujące, ale to też fajna pamiątka.

Początkowo posty były bardzo krótkie, ale pojawiały się co kilka dni (czasem co kilka godzin), a teraz... posty są coraz rzadziej, bo wyczerpałam wszystkie pomysły. Zawsze próbuje coś wymyślić, ale się nie poddaje. Teraz wiele osób zrezygnowało z blogowania, właśnie z braku weny i czasu. Ja próbuję zawsze znaleźć czas i pomysł i myślę, że kolejny rok będą pojawiać się regularnie wpisy. Trzymajcie kciuki ;P

Prowadzenie bloga o Daisy miało być takim wprowadzeniem do kręcenia filmików na YouTube. W końcu kiedy zdobyłam (dla mnie) dużo wyświetleń postanowiłam wstawić pierwszy film. Nie jest on zmontowany i przedstawia moment naszych wakacji że spaceru z rodziną Gaji. Później dodałam krótki filmik lekko zmontowany gdzie bardziej mnie widać i pokazuje postępy Daisy w dwóch sztuczkach. Ostatnim filmem jest zima bez śniegu i ten filmik już był zmontowany bardziej dokładnie. I on ma najmniej wyświetleń. Zachęcam do odwiedzenia kanału ;) 
Więc jesteśmy z Daisy na kilku portalach społecznościowych, ale najwięcej udzielamy się tutaj. Linki do portali po boku bloga lub możecie się spytać poprzez e-mail (daisy.blog@o2.pl). 

Dziękuję Wam bardzo za tyle wyświetleń i za każdy pozytywny komentarz. Jest to bardzo motywujące.



☺  Pozdrawiamy ☺

4 komentarze:

  1. Zostaje tylko życzyć kolejnych lat na blogu! :)
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Oby więcej tych sukcesów:). Stare posty to fajny próbnik tego, jak rozwinął się nasz sposób pisania - fajnie czasem sobie porównać :).

    Pozdrawiamy!
    http://psiakowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Obyś dalej się rozwijała no i oby pomysły na posty były jeszcze ciekawsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyście dalej tu były :D Świetnie wam idzie :)
    Pozdrawiam!
    http://team-blacktb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń