10 lutego 2017

Dog Walk - Endomondo dla psiarzy!

Z góry mówię, że post piszę sama od siebie i nikt mnie o to nie prosił. 

Jakiś czas temu spotkałam się z aplikacją 'Dog Walk' i chciałabym ją wam przedstawic. Jeśli ktoś nie zna, to zapraszam do przeczytania postu!

Dog Walk to darmowa apka na Androida (nie wiem czy na IOS), która jest w pewnym stopniu podobna do dobrze znanego Endomondo. Aplikacja po wciśnięciu Startu będzie mierzyc przebyte kilometry (oczywiście wymaga włączenia GPS) i pokazuje na mapie Waszą drogę. Do tego w czasie spaceru można zaznaczac w którym momencie pies się wysikał lub zrobił kupę, można robic zdjęcia, a na koniec dodac komentarz pod spacerem np. gdzie byliśmy. Wcześniej wymienione opcje są zapisywane i zawsze można do nich wrócic. W apce można dodac ''konto'' psa lub osobnie kilku, w zależności ile ich mamy. Na każdym profilu pokazane są spacery z danych psem. Zawsze na początku każdego spaceru zaznaczamy z którym psem/psami idziemy. Także mamy własne konto, gdzie wyświetlają się wszystkie spacery z każdym zwierzęciem. W naszym przypadku dane brane są z Facebooka, a w przypadku psa ustawiamy jego zdjęcie, imię, rasę, datę urodzenia, płec, wagę. Do tego jest jeszcze kilka ogólnych ustawień.


Screeny z aplikacji są z mojego telefonu i w razie czego zamazałam niektóre informacje. 

Ja często używam tej aplikacji i ani razu mnie nie zawiodła. Po prostu włączam GPS i idę! Bardzo lubię i polecam przetestowac :D
A Wy, Znacie? Używacie? Piszcie śmiało opinie!

2 komentarze:

  1. No i o to chodzi :D Ja teraz też jestem uziemoina przez chorobę i juz marzę o spacerkach. A tobie życzę zdrówka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś korzystałam z Endomondo i w sumie nadal tam mam konto. Na początku wszystko fajnie było, ale później na spacery nie zabierałam telefonu i tak sobie stwierdziłam, że to trochę bez sensu.. No i teraz konto czeka na zmianę mojej decyzji, która kto wie.. Może kiedyś nadejdzie? :D
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń