25 listopada 2015

Zbliża się zima! Ankieta!

Z pewnością u większości z Was padał już pierwszy śnieg. U nas utrzymuje się już trzy dni. Nie jest go dużo, większość się już roztopiła. Chcę tą zimę wykorzystać jak najlepiej (nie to co jesień) Jak wiecie chodzę na te spacery edukacyjne (nie wiem jak to się nazywa) i to pozwala mi na aktywność co niedzielę, chyba, że pogoda na to nie pozwala :( W tą niedzielę jedziemy autami na Trzy Stawy (Katowice) i tam będzie organizowany konkurs na torze agility. Dobrze, że Daisy radzi sobie na nim nie najgorzej. Prawdopodobnie ukaże się post (wtorek, środa)
Dopiero co spadł śnieg, a ja już dzisiaj zrobiłam mini sesję Daisulce ☺ Do sesji wykorzystałam reniferkowe rogi kupione w Realu :)





Jak widać Daisy nie chciała uczestniczyć w sesji, ale zima jeszcze się nie zaczęła i będzie więcej ładniejszych zdjęć. W zimowych planach mamy spacery edukacyjne, więcej zabaw, uczenie komend, wypady do lasu i wszelkie treningi ☺


Zachęcam do wypełniania mojej ankiety. Bardzo mi zależy, abyście ją pozaznaczali <3 
Pozdrawiamy N&D


1 komentarz: