27 września 2015

Recenzja smakołyków z Trixie i 8in1!

Wczoraj kupiłam Dropsy czekoladowe z Trixie i smaczki z 8in1. Dropsy planowałam kupić już dawno, ale zawsze przekładałam ten zakup na kiedy indziej. Co do smaczków z 8in1 to nie planowałam ich kupować.
Dropsy z Trixie:
Skład: cukier,oleje i tłuszcze, mleko i produkty nabiałowe, produkty pochodzenia roślinnego, kakao (3%) i zboże.
Co do dwuch ostatnich rzeczy możnabybyło się przyczepić, ale naszczęście kakao jest mało i jest na przed ostatnim miejscu. Zboże, producent nie podał ile go jest, ale jest na ostatnim miejscu w składzie. Skład nie jest najgorszy. Cukier jest na pierwszym miejscu to najlepsze nie jest...
Polecam je, nie są drogie, są z dobrej firmy, a skład ma taki sobie. Ja kupiłam je za 6zł.








Smaczki z 8in1
Ja wybrałam smak borówek i dziczyzny (jelenia). Wziełam o takim smaku, bo Daisy nigdy nie jadła dziczyzny.
Skład: produkty pochodzenia roślinnego: ziemniaki 14%, mięso z dziczyzny 4%, borówki 4%. Ma białko surowe (20%), oleje i tłuszcze surowe (2,5%), włókna surowe (1,5%), popiół (5,5%), zawartość wilgotności (28%). Zawiera też konserwanty, barwniki, ale za to nie zawiera zbóż. Kupując to nie kierowałam się składem, dopiero w domu go przeczytałam. Te smakołyki też polecam, chociaż nie mają najlepszego składu. Kupiłam je za 6,60zł.


przed zrobieniem zdjęcia już zdąrzyłam je przeciąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz